Subject: Treenerite tööjõukulu toetusmeede
From: "Kaarel Nestor" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: Mari Kõrtsini <[email-masked]>, "Margus Klaan" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 14:45:17 +0300

Tere!

Vastavalt meie tänasele telefonivestlusele läbi nõuandetelefoni, pöördun
teie poole kirjalikult.

Kultuuriministeeriumil on treenerite tööjõukulu toetusmeede, mis on loodud
Spordiseaduse (https://www.riigiteataja.ee/akt/128022020003?leiaKehtiv) §
91 (Toetus spordialaliidule, spordiklubile ja spordikoolile treeneri
tööjõukulu katmiseks) alusel. Meedet reguleerib Kultuuriministri vastav
määrus (leitav siit:
https://www.riigiteataja.ee/akt/104102023003?leiaKehtiv).

Olen Kultuuriministeeriumi poolt läbi viimas analüüsi antud meetme osas
ning selle analüüsi raames tegi Eesti Paralümpiakomitee (nende kiri on
manuses) meile järgmise ettepaneku: „Ettepanek on rakendada treeneri
tööjõukulu toetust puudega sportlastele koefitsiendiga (näiteks üks
sportlane läheb 2 (või muu nr - sõltub spordialast või puude raskusest)
eest kirja) ning kõrgema vanusepiiranguga (näiteks nagu Tallinna pearahal
on vanusepiirang kuni 64 aastat), mille abil on lihtsam treenerite ja
nende treeningrühmadel vastata määruses kehtestatud nõuetele.“ Lisaks
tegid nad täiendava ettepaneku, kus võetaks arvesse puude aste (Excel
manuses).

Hetkel on teadmata antud ettepaneku rakendamise rahaline kulu, kuid kuna
üldpildis oleme antud ettepaneku suhtes positiivselt meelestatud, sest
näeme, et see mitte ainult ei aita suurendada liikumisaktiivsust vaid omab
ka puudega inimeste ühiskonda lõimimisel positiivset efekti, siis pöördume
teie poole, et uurida, kas üldse ja mis tingimustel oleks võimalik antud
ettepanekuid arvestada?

Oleme valmis eraldi kohtuma ja arutama võimalike lahenduskäike.

Tervitades

Kaarel Nestor

Nõunik

Spordiosakond

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

628 2260 | 5400 4718

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

 <http://www.kultuuriministeerium.ee/> www.kul.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.